Marketing sensoryczny
audyty w przemyśle, gastronomii i handlu

  • Weryfikacja HACCP zgodnie z wymogami art. 5 ust. 2 lit. f) rozporządzenia (WE) 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych.
    Link do przepisów prawa.

Marketing sensoryczny jest unikalnym sposobem wyróżniającym produkt od innych ofert rynkowych. Ze względu na specyficzne oddziaływanie Marketing Sensoryczny wywołuje pewne kontrowersje, ponieważ jest często porównywany do podprogowej reklamy. W rzeczywistości, Marketing Sensoryczny jest podprogowym bodźcem.

Naukowcy dowiedli, że zapach ma natychmiastowy i atrakcyjne wpływ na zachowanie, skojarzenia i dobre samopoczucie. Zmysł zapachu jest bezpośrednio połączony z emocjonalnym ośrodkiem mózgu, który jest odpowiedzialny za nasze wspomnienia i uczucia, zarówno na poziomie świadomym i nieświadomym.

Zapach wykracza poza nasze racjonalne postrzeganie i wpływa na nasze uczucia i działania. Substancje bioaktywne wpływają bezpośrednio na zdolność do łączenia poprzednio doznanych przyjemnych przeżyć z nowymi sytuacjami i produktów. Zapach jest medium, które wpływa na nasze decyzje instynktowne i tym samym pomaga konsumentowi do podjęcia decyzji o zakupie.

Oferta poradni skierowana jest przede wszystkim do osób z nadwagą, otyłością, niedowagą, a także osób z chorobami dietozależnymi, innymi schorzeniami oraz wszystkich osób chcących się zdrowo odżywiać i zachować szczupłą sylwetkę.

Każdego pacjenta traktujemy INDYWIDUALNIE !

Twórcą poradni jest mgr inż. Monika Urbaniak – dietetyk, specjalista żywienia w nadwadze i otyłości. Absolwentka Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu Akademii Rolniczej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych Żywienie człowieka w profilaktyce zdrowotnej.

Oferta >>

Copyright © 2011 | Kodowanie: Tworzenie stron internetowych - www.pawelkowalczyk.pl | Projekt graficzny: AdobeTutorialz